Het is 21 jul 2025 16:03

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Ingekaderd landschap + update
 Ingekaderd landschap + update
BerichtGeplaatst: 04 apr 2022 21:49 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Jullie ook nog bedankt Bert, Erik en Wil. :)

Dat van het vogelen had ik ook vernomen Bert en in de periode dat wij gingen, zo rond half september, zou dat ook weer zo moeten zijn in verband met trekkende vogels die het eiland dan aandoen, maar wat ik ervan gezien heb vond ik het aantal vogels een beetje tegenvallen.
Ik was ook met m'n vrouw daar en dan is er sowieso minder tijd om vogels te zoeken. :rof

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 04 apr 2022 22:27 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Ron62 schreef:
Zo, dat zijn nogal wat keertjes naar Griekenland.....en wat vinden jullie tot nu de leukste/mooiste bestemming in Griekenland?

@ Ron: dat is een vraag die ik echt onmogelijk kan beantwoorden :yes2 :yes2 Ieder eiland heeft iets unieks, Athene was weer geheel anders... maar overal een ongelooflijk vriendelijke bevolking die gastvrij zijn, die zomaar op straat je uit hun (groente) stalletje een trosje druiven aanbieden.Die het prachtig vinden dat je ze in hun eigen taal vragen stelt of iets verteld... Nou ik kan hier uren over vertellen.maar daar is dit forum niet voor bedoeld.

καληνυχτα

Fotografie

BerichtGeplaatst: 05 apr 2022 12:41 
Moderator
Fotografie

:up

Ik denk dat ik, van de 3 eilanden waar wij geweest zijn, toch Kreta het mooist vind, of in ieder geval in m'n geheugen is dat zo. :)
Maar, zoals jij ook al zegt, hebben de andere 2 eilanden waar wij geweest zijn inderdaad hun eigen unieke dingen.....Kreta is natuurlijk ook het grootste eiland en daar is ook het meest te zien, als ik het me goed herinner.
Maar wij hebben het de laatste keer ook weer prima naar ons zin gehad en de Ouzo is in heel Griekenland volgens mij wel goed te drinken, al zit er wel wat verschil in en wat hebben ze een hoop verschillende soorten en merken, alleen op Lesbos al. :shock
En inderdaad een heel vriendelijk en behulpzaam volk. :D

BerichtGeplaatst: 05 apr 2022 13:42 
Lid
Fotografie

Ron62 schreef:
:up

en de Ouzo is in heel Griekenland volgens mij wel goed te drinken, al zit er wel wat verschil in en wat hebben ze een hoop verschillende soorten en merken, alleen op Lesbos al. :shock
En inderdaad een heel vriendelijk en behulpzaam volk. :D

Hahaha, wij waren ooit op Crete in een ongelooflijk leuk klein appartement. De Griekse eigenaar deelde 2x per dag gratis ouzo uit aan de gasten. Wij zeiden tegen elkaar, nou dat moet ook nog al wat kosten als je iedere dag iedereen 2x trakteert :uitlach :uitlach :uitlach
In de loop van de vakantie kwamen we er achter dat hij zelf (illegaal) ouzo stookte achter het appartement. Grote jerrycans vol en dat schonk ie over in mooie flessen... :rof :rof :rof

Crete is idd het grootste eiland. Prachtig mooi, volgens mij de grote van half Nederland. Dus ook zeer verschillende landschappen en omgevingen.

BerichtGeplaatst: 05 apr 2022 15:03 
Lid
Fotografie

Update spreekt met net wat meer aan.....

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
BerichtGeplaatst: 05 apr 2022 19:08 
Moderator
Fotografie

Conny ook bedankt. :)
Petra, wij zaten toentertijd in Chersonisos in hotel Flisvos, langs de boulevard, de weg oversteken en we stonden op het strand.
Gelukkig waren we er in september, dus weinig (dronken) jeugd, het was er heerlijk rustig.
Maar drinken kon je er nog steeds, allerlei vreemde mixjes en de meeste daarvan zat natuurlijk ook Ouzo in en het was heel vaak happy hour(1 bestellen en betalen en 2 krijgen).
Ze hadden bijvoorbeeld ook een drankje dat bestond uit Baileys en Ouzo en dan schonken ze volgens mij eerste de Baileys en daarna de Ouzo(maar dat kan ook andersom geweest zijn) en dan heel voorzichtig inschenken zodat het op elkaar bleef liggen, dus dan had je een glaasje dat 'in tweeën gedeeld' was....wel erg lekker kan ik me herinneren. Fotografie :rof

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2