Hoi Erik, Frans heeft je al wat tips gegeven.
Ik weet natuurlijk ook niet wat je al in de nabewerking gedaan hebt, misschien heb je de details in het origineel nog wel, of zijn ze daar nog wel in terug te halen.
Tijdens het fotograferen iets onderbelichten kan ook, maar dan moet je inderdaad ook niet te hoog in de ISO zitten, want dan komt er ruis tevoorschijn als je de foto in de nabewerking (plaatselijk) weer wat oplicht.
Wat Frans al zegt kun je in de nabewerking met "Shadow/highlights" vaak nog wel wat terug halen als het niet echt overbelicht is, of de witte tinten in "Selectieve Kleuren" plaatselijk wat terug schroeven.
Ook (plaatselijk) minder "Contrast en helderheid" wil weleens helpen, door minder Contrast worden de witte minder wit en de zwarte tinten minder zwart, ook de kleuren in de foto worden wat minder intens, maar dat is later wel weer goed te krijgen met "levendigheid en Verzadiging".
Fotografeer je in JPEG of in RAW, want in RAW zijn 'overbelichte' stukken ook beter te repareren, tot een bepaalde grens natuurlijk....echt overbelicht is niet meer goed te krijgen.
Ik heb je foto binnen gehaald en wat van bovenstaande dingen uitgeprobeerd, ook heb ik het poepje(?) op de schutting weg gehaald en wat blauw uit de foto verwijderd in "Selectieve Kleuren".
Met het originele grote bestand zou dit allemaal nog beter gaan.
Als je het niks vindt dan haal ik 'm wel weer weg.