Dank voor jullie reactie.
Inderdaad "zwaar" Marco, maar ik vind dat wel bij zo'n zwarte periode als de 2e wereldoorlog passen, beetje dreigend en donker was hier de bedoeling en jij houdt er wel van en een ander misschien weer niet.
Daarmee ook gelijk de 'vraag' van Telescoop beantwoord, ik vind de foto in kleur ook wel mooi, maar bij dit soort foto's hoort(naar mijn idee dan) gewoon een zware z/w bewerking.
Tijdens de 2e wereldoorlog had je volgens mij ook nog geen kleurenfoto's voor 'normaal gebruik', het bestond al wel, maar pas vanaf 1960 kwam dat een beetje in voor consumenten.
Het huis vind ik zelf niet storen, het ziet er niet heel erg modern uit en Tanks reden ook gewoon door de dorpjes, dus huizen op de achtergrond van een tank is niets gek.
Zelf heb ik wel zitten dubben om de persoon(met baard, kaal hoofd en tatoo's daarop) een sopje te geven, maar door de donkere afwerking en het vignet valt ie nauwelijks op.
Ik heb wel wat elektriciteitskabels, een plantenbak, een bankje en een bordje dat voor de tank staat, weg gesopt.