Een mooi moment te pakken, de Pestvogel staat er netjes op, al zijn er niet heel veel details te zien, maar ik weet dat dat bij deze vogeltjes lastig is, ik volg ook Johan wat betreft een iets onrustige achtergrond.
Paar jaar geleden zat er één in Hoek van Holland en omdat dat dichtbij was ben ik toen ook gegaan, maar normaal gesproken ga ik niet meer op die meldingen af van een bijzondere vogel, want dat "met z'n allen op een rijtje staan", zonder dat je een ander standpunt kunt kiezen, vind ik helemaal niks.
In het verleden ook meegemaakt met een Velduil......al die lui staan op een dijkje te fotograferen, dus ik denk ik ga wat verderop staan met m'n auto en ik had mazzel, want op een gegeven moment vloog ie mijn kant op.
Binnen no-time kwamen er een zooitje van die 'fotografen' aan gescheurd in hun auto's en sprongen eruit om nog dichterbij het Uiltje te kunnen komen......weg Uil.
Dat was dus eens en nooit meer een stuk rijden om zo'n vogel vast te kunnen leggen, zit ie hier in de buurt dan wil ik het nog wel proberen, maar anders ga ik m'n tijd er niet meer aan verdoen.