Leuke serie.
Eigenlijk zouden alle 4 de foto's wat meer ruimte aan de voorkant van de auto's mogen hebben, ze staan nu erg krap in het kader.
Bij foto 1 en 2 had daarbij een lager standpunt denk beter uitgepakt hier, want dan had je minder last van de drukke achtergronden(met veel storende elementen) gehad.
Foto 3 en 4 hadden ook wat meer ruimte aan de onderkant mogen hebben van mij, maar foto 3 vind ik wel je beste foto hier, de Mustang komt redelijk goed los van de toch ook wel drukke achtergrond, maar die achtergrond is zodoende minder storend hier.
Wel heb ik het idee dat je de Mustang flink hebt opgelicht(en dat ie daardoor wat meer 'los' komt) wat nog aan verschillende dingen(bijv. door de ruiten) te zien is.
Misschien is het dan handiger om eerst de hele foto op te lichten en daarna de achtergrond weer wat donkerder te maken, of een vignet toe te voegen.
Ook lijkt het alsof de foto scheef staat, maar kan zijn dat de straat/het plein daar wat schuin loopt.
Dat vignet is bij je andere foto's misschien ook nog een idee om op een snelle en makkelijke manier de auto's wat meer aandacht te geven dan de achtergrond.