Dank jullie wel, mijn vrouw(foto 3) is jullie ook dankbaar.
@Martin, wel wat ervaring, maar niet echt met het fotograferen van karten.....ik heb 1 keer eerder karten gefotografeerd en dat was buiten met niet heel veel zon, dus met beter/makkelijker licht.
@Joop, ik vind 2, 5 en 7 ook bij de betere horen, maar smaken verschillen natuurlijk.
Die nr.8 zat ik ook heel erg over te twijfelen, dit zijn 2 broertjes van 1 van de personeelsleden(en die heeft dit ook georganiseerd) en die zitten allebei op karten.
De voorste(oudste) zal een jaar of 16 à 17 zijn en de achterste een jaar of 8 à 9.
De achterste is hier scherp en door de voorste vond ik dat er veel snelheid in de foto kwam, dus wel een leuk effect.
Ben zelf meest niet zo'n voorstander van onscherpte in de voorgrond, maar die kleine krijgt(terwijl ie redelijk 'bevroren' is) toch snelheid mee door de oudste, maar dat is hoe ik ernaar kijk.....die kleine is(hoewel ie maar een klein stukje in beeld is) dus eigenlijk het onderwerp, althans dat was m'n bedoeling, ik heb hem ook een fractie meer opgelicht.
Maar jij kijkt tegenwoordig op een heel andere manier dan ik naar foto's, dus ook hier geldt weer....smaken verschillen.