Het is 06 jun 2025 12:04

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur De Blauwe Kamer
 De Blauwe Kamer
BerichtGeplaatst: 18 jun 2024 14:00 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ik zag op maps dat je in Rhenen ook de koningstafel hebt Schijnt ongeveer tegenover de militaire begraafplaats te liggen. Daar wil ik ook nog wel een keer naar toe.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 De Blauwe Kamer
BerichtGeplaatst: 18 jun 2024 14:14 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Ingrid_b schreef:
Ik zag op maps dat je in Rhenen ook de koningstafel hebt Schijnt ongeveer tegenover de militaire begraafplaats te liggen. Daar wil ik ook nog wel een keer naar toe.

Daar vind ik weinig bijzonders aan. Je kunt vanaf de Blauwe Kamer beter het Binnenveld (tussen Veenendaal en Wageningen) in. Schitterende natuur, veel vogelsoorten, ook bijzondere, en de reeën natuurlijk.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 De Blauwe Kamer
BerichtGeplaatst: 18 jun 2024 14:28 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Ondanks dat ik een jaar of twee in Rhenen gewoond heb (als kind) ken ik dat stukje met de Koningstafel niet zo goed. Maar misschien hangt het er ook van af of je voor de dieren gaat (om te fotograferen) of voor bijv. uitzicht, vervallen gebouwtjes e.d.
Ik ga in elk geval het Binnenveld onthouden ;) :)

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2