Bedankt voor jullie reactie Wisse en Maarten.
Ik was zelf ook niet helemaal tevreden met de kleuren van het groen, dus ben een beetje aan het prutsen gegaan en zag dat de kleuren die ik in Photoshop zie er anders uitzagen dan de kleuren zoals ik ze in m'n viewer en op i.net(en dus ook Photodrome) zag.
Heb in het verleden ook weleens zoiets aan de hand gehad, met m'n oude PS CS5, en Frans heeft me toentertijd geholpen met het goed zetten van de instellingen van Photoshop.
Dacht zelf dat dit met het nieuwe PS online en alle updates wel niet meer kon/zou gebeuren, maar ging kijken bij "Weergave" en zag dat ie bij "Instellen proef" niet op Monitor RGB stond.
Heb dat nu weer veranderd(hoop dat ie zo blijft staan) en nu komen de kleuren in PS en in m'n viewer en op i.net weer overeen.
Heb de kleuren dus een beetje aangepast en hoop dat het nu beter is.
O ja en Maarten, deze is niet door glas gemaakt....we waren voor het eerst in Dierenrijk(tegenwoordig Zoo Eindhoven, sinds deze week) en Joop en ik vonden het aantal verblijven waar je alleen door glas kunt fotograferen erg hoog.
Maar bij deze Cheetahs dus nog niet en ook het nieuwe Tijgerverblijf ziet er goed uit wat dat betreft, maar daar loopt nog maar één Tijger en die is daar ook nog niet erg lang(paar weken of zo) en dus nog niet erg gewend, waardoor ie waarschijnlijk liever alleen in z'n hok blijft liggen.
Binnenkort komt er nog een Tijger bij als het goed is en dan worden ze misschien wel wat 'losser'.