Dank voor de fijne reacties.
@Joop, zoals je in de 2 reacties na de jouwe kunt zien, zijn het nogal de smaken die verschillen, dus die 4e(die ik zelf gewoon grappig vind) laat ik maar erbij staan.
@Jan, zelf vind ik de 1e en 2e best wel verschillend, eigenlijk is het alleen de houding van de paarden die een beetje hetzelfde is, dus ook die 2 laat ik maar allebei erbij staan.
Veel vogeltjes ben ik ook nog mee thuis gekomen, vooral mussen.
@Guido, ze was er heel blij mee en heeft zelfs nog aan mij gevraagd of ik de foto's van de paarden(ik had er ook nog van de ezels, pony en katten gemaakt) in hoge resolutie wilde sturen, want haar vriendin(die mede eigenaar is van de paarden) wilde er wel een aantal uitvergroten.
Ik ze gestuurd ongeveer 10 dagen geleden, 10 verschillende foto's via WeTransfer, maar ze heeft ze niet gedownload en m'n vrouw, die al een aantal keer met haar heeft zitten mailen, krijgt ook geen antwoord meer op haar mails.
Wij denken dat er iets is gebeurd, bijvoorbeeld met haar man, die zwaar Parkinson heeft.

Ik heb dus nog een aantal foto's van die paarden en zal er hier misschien nog wat posten op een later tijdstip.