Dank voor de reacties.
RGS schreef:
Is toch in delft? Leuke avondfoto

Blauw en geel doen het altijd goed samen.
Deze is in Gouda Richard maar van Delft heb ik hem ook wel.
PetraS schreef:
Ik weet het eigenlijk niet Joop, ik vind het eenbeetje rommelig eigenlijk en de kleuren vind ik ook niet echt mooi.. Ik vind het geen Fotosmurf foto...SORRY

JeeGee schreef:
Ik volg Petra, maar wetende dat dit eigenlijk buiten jouw comfortzone ligt is het een goede poging. Zou zelf de boel nog wat in perspectief zetten.
Zeker met je eens Petra dat dit geen Fotosmurf foto is. Rommelig? ja dat is het straatbeeld en mag je rommelig vinden, dat is denk persoonlijk. Soms pakt het goed uit op een foto en soms niet
Zelf vind ik het wel meevallen in deze.
Ron62 schreef:
Ik denk dat je witbalans hier is gaan 'stuiteren'.....de buitenkant van het geheel is wel heel erg blauw.
Voor de rest volg ik ook Petra.

Denk dat dat wel meevalt Ron. de binnenkant van de winkel is mijn inziens gewoon goed. Buiten valt het blauwe uurtje in.
Ik kan met alle meningen leven en ben zelf nog erg zoekende naar verschillende dingen in Affinity, ik mis nog steeds mijn geliefde kleurenmixer, perspectief zetten heb ik ook nog niet onder de knie.
Ik moet het tijd geven maar voor nu denk ik dat Affinty en ik geen vrienden worden en dan heeft het denk vooral met mijn workflow te maken want het programma zelf is zeker een aanrader als je van photoshop komt.
Heb ook eigenlijk te weinig tijd om me er in vast te bijten.