Die kleinere buttons vind ik een stuk mooier! met die lijn er doorheen komen ze imo goed uit

alleen nog even de button aanpassen in je portfolio, daar heb je de oude nog staan
Persoonlijk heb ik geen moeite met scrollen, zolang de pagina maar overzichtelijk is en imo is je pagina dat wel.
Toch zou ik kiezen om alleen 1 hoofdfoto te plaatsen, je zou dan ook bijvoorbeeld een javascriptje kunnen gebruiken om bijv een foto of 3 te laten zien d.m.v een slider, zie bijv:
slider 1 of
slider2 (allemaal te vinden op leejoo.nl), de snelheid van sliden en grootte van foto's kan je in het scriptje aanpassen (vooral de snelheid zal ik minder snel doen dan wat er als voorbeeld te zien is)
Als je hiervoor kiest zou ik wel de foto's onderaan weghalen.
Verder nog eentje die het overwegen waard is om te veranderen; als je in je portfolio bent en je kiest een map, zoals bijv landschappen, dan zie je maar 1 foto terwijl er 9 in de map blijken te zitten. Het kan voor de bezoeker even zoeken zijn of en waar je dan meerdere foto's hebt.
Het is geen ramp, maar om je bezoeker zoveel mogelijk gemak te geven zodat ie sneller geneigd is om op je site te blijven hangen en je foto's te bekijken, vind ik dat nog wel een aandachtspunt. Het zou overzichtelijker zijn als er op je map wordt geklikt alle foto's in die map in het klein aan de zijlijn ziet en groter ziet als je er op klikt.
Maar hoe het ook zij, je bent iig goed bezig en lekker op dreef