Bedankt voor de leuke reacties en natuurlijk ook bedankt voor de TC.
@Joop, die palen waren mij ook al opgevallen en aan de ene kant wel grappig dat je zo mooi de scherpte in de verte kunt zien 'weg lopen', maar aan de andere kant vragen de meest scherpe paaltjes inderdaad wat meer aandacht en ik heb ook zitten twijfelen om die paaltjes ook een tikkie te vervagen, maar toch niet gedaan, maar misschien dat ik dat alsnog doe.
En hij lijkt inderdaad op z'n baasje en dat is toch echt Trudy.
@Wisse, bij het origineel is die ruimte er wel, maar ik vond Ozzy daar wat te centraal staan, dus rechts een stukje eraf en ook een aan de bovenkant een strook met lucht eraf gesneden.
Ik heb uiteraard ook gekeken hoe het eruit zou zien als ik links een stukje eraf zou halen, maar op mij kwam dat als minder mooi over.
@Jo en dan heb ik de kleuren nog een fractie koeler gemaakt dan het origineel, foto is precies 1 uur voordat de zon in de zee zakte gemaakt.....we liepen terug over het strand met ondergaande zon.
@Botje, dit stuk is de de zogenaamde "Hondendijk" in Monster en dat is juist een losloop gebied voor honden, van ruim 100 meter breed en bijna 1,5 kilometer lang, echt heerlijk voor honden daar, als je "hondendijk monster" invoert bij Google Maps kun je zien waar het is.
Ik zou m'n hond nooit los laten lopen in een natuurgebied waar het niet mag, omdat je dan de boel verstoord.
@Yves, hij zit een beetje in z'n puberteit nou(10 maanden) en zal denk niet meer de hoogte in gaan, maar misschien nog wat uitdijen.
@Maarten, hij stond inderdaad effe te kijken of wij er al aankwamen.