Het is 25 sep 2025 14:09

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Hinderlijk.
 Hinderlijk.
BerichtGeplaatst: 20 sep 2025 09:34 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Hinderlijk.
BerichtGeplaatst: 20 sep 2025 11:26 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Met alle respect Ronald, voor mij is dit gewoon een "kiekje" Ik woon hier vlak in de buurt, en als je de camera zo'n 180˚ naar links draait zie je dat er behoorlijk in de straat verbouwd wordt, en om te laden en lossen moet men zijn bus toch ergens neer zetten.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Hinderlijk.
BerichtGeplaatst: 20 sep 2025 15:00 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Ik veronderstel dat je hier een statement wil maken tegen foutparkeerders :( Ik snap wel de logica niet van wie verantwoordelijk is voor de aanleg van de zebrapaden want zo te zien is er ongeveer 10 meter verder nog een zebrapad :dk . Daar kan jij natuurlijk niets aan doen :)

Mvg Yves

Profiel op dit foto forum
 Hinderlijk.
BerichtGeplaatst: 20 sep 2025 15:43 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Als foto zeg ik niet gauw kiekje want een kiekje kan ook een mooie foto zijn. Maar het is geen topper in de serie mooie foto's. Voor nieuwsberichten is het een topfoto.

Je statement snap ik als je het daarom gedaan heb.

Ik rij van de week naar werk en moet stoppen en wachten omdat de handhavers hun bus midden op de weg zetten omdat er een container op de stoep staat. Zet je bus achter die container op de stoep of rij 2 meter verder een parkeerterrein op en zet daar je bus neer. Ik was niet in goede doen anders was ik uitgestapt.
Ben 21 jaar beroepschauffeur geweest en op veel groter materieel dan een busje en een van mijn prioriteiten was altijd gedraag je in het verkeer en zorg dat anderen zo min mogelijk last van je hebben.
Heel soms lukt dat gewoon echt niet en dan is het overmacht. Amen :D

Hinderlijk.
BerichtGeplaatst: 20 sep 2025 18:03 
Lid
Fotografie

Botje schreef:
Met alle respect Ronald, voor mij is dit gewoon een "kiekje" Ik woon hier vlak in de buurt, en als je de camera zo'n 180˚ naar links draait zie je dat er behoorlijk in de straat verbouwd wordt, en om te laden en lossen moet men zijn bus toch ergens neer zetten.

Deze foto is gemaakt voor die verbouwing in de Koningstraat en deze bloemen meneer heeft maling aan iedereen , maar na mijn plaatsing op fb zet hij zijn auto niet zo neer.Maar
stel dat het een foto van deze tijd was tijdens de verbouwing is de verbouwing dan een excuus om daar je auto te parkeren, het moet niet gekker worden ik snap niet dat je zo denkt want dan kan ik nog wel wat bedenken.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp