Vin1 schreef:
Ik hou er trouwens ook wel van om naar buiten te gaan hoor.
Verder heb ik niet zo veel ideeen om uit te voeren
Ik zie wel hoe het loopt. Meestal gaat het bij mij vanzelf wel....(hoop ik)
Voor mij hangt het ook af van het model of ik daar iets in zie wat ik er uit wil halen.
Er zijn wat tips van buiten locaties, ik kom daar al een tijdje regelmatig het model samantha komt ook al jaren in de omgeving en Lubbert woont er heel dicht in de buurt!
De omgeving is zeer divers, mooie oude plaatsjes, water, bos, weides en noem maar op! Dus bij goed weer is er voor ieder wat wils! De verwachting is wel aardig, alleen vrij koud.
Ik heb nu ook nog niet direct ideeen, maar juist om het een creatief proces te houden, is het denk ik goed om in groepjes te werken, en daarbij de modellen nog niet vast te leggen, want ik kan wel zeggen, piet en klaas werken met truus daar en daar. Dan is het crea proces verstoord, misschiern vind jij truus wel helemaal niks, of is die locatie niet iets waar je iets mee kan.
Een visa wees mij er wel op dat modellen vaak steeds bij gepoederd moeten worden, het is daarom denk ik goed om met 2 groepjes naar een locatie in bij elkaar in de buurt te blijven zodat de visa 2 of 3 modellen kan bij houden.
Het zal ook voorkomen dat je met 2 fotografen naar een locatie gaat, daar 2 modellen mee naar toe neemt, (er zijn meer modellen dan groepjes als ze allemaal komen) en elkaar amper ziet.