Frans schreef:
Het is meer da AI en niet goedkoop
Zie
https://www.canva.com/pricing/Als je perse die generatieve ai wilt hebben dan verschillen de prijzen niet veel van Adobe, iets goedkoper zelfs (€110,- is per jaar eh! €12 per maand) maar het programma werkt prima zonder die tooltjes.
Nu ben ik zelf geen fan van de generatieve ai en firefly van adobe is ook nog niet feilloos maar als je er wel fan van bent dan ligt adobe op dat vlak nog wel wat voor op canva dus dan zou ik dat abonnement nog even aanhouden, maar gebruik je het niet dan kan het geen kwaad te kijken of je met affinity uit de voeten kunt en hou je je centjes in de zak
Ik ben ruim een jaar geleden overgestapt op affinity V2 vanaf Photoshop en ik vond de omschakeling niet al te moeilijk, de programma's hebben veel overeenkomsten in opbouw alleen V2 had geen generatieve ai opties, V3 heeft die nu wel als extra toegevoegd, maar dat deel moet je voor betalen en het deel wat vroeger V2 was is nu gratis.
Ben ik zuur dat ik betaald heb voor V2 en het nu gratis is? welnee, vergeleken met PS heb ik dat geld er allang uit en we (V1 en V2 gebruikers) krijgen nog een pakketje dingetjes (ik meen fonts) als goedmakertje