petervaneekelen schreef:
Interessant, Stefanie. Jammer toch dat je via 500px geen werk kunt laten zien, we zouden graag wat van je resultaten zien. Maar ik begrijp dat je tevreden was over de cursus? Want als je al een hoog aanvangsniveau had moet het toch wel iets opleveren wat je anders niet had kunnen bereiken?
Ik heb deze reactie helemaal gemist, sorry
CVO in Belgiƫ is wel serieuzer volwassenen onderwijs dan de meeste cursussen in Nederland (dat is mijn ervaring toch) en hoog aanvangsniveau is ook betrekkelijk, de toelatingsopdrachten die ik moest doen waren vooral om aan te duiden dat je met je camera overweg kunt, weet wat scherptediepte doet en zaken als wat flits technieken (2e gordijn bv) maar ook een stukje fotografie geschiedenis.
Ik kan natuurlijk een link naar mijn eigen website posten hoewel ik daar ook alweer hopeloos achter loop en dringend moet updaten (stefaniefvandijk.wixsite.com/stefs-pictures/gallerij) of m'n insta stefs_pictures maar dat doe ik dus niet want dan kaap ik dit topic (als je echt wilt vind je ze hiermee ook

)
Misschien is het leuker als de originele poster wat laat zien van de workshop van van Rooij, @Elizaw we kregen toch nog een verslagje?