Deze foto is gemaakt met een Siemens SF65 1.3 megapixel. Dus de kwalitatief van de foto's is minimaal.
Maandag

De mobielweek leek me een leuk uitstapje. Ik ben enorm kritisch op mijn eigen foto's dus de meeste komen niet in aanmerking om te tonen in dit forum.
De afgelopen 3 dagen ben ik bezig geweest mijn mobiel contact te laten maken met de pc.
Ik had dat al eerder gedaan dus hoe moeilijk kon het zijn. 3 dagen verder en nu werkt het.
Ik heb allang spijt dat ik me heb opgegeven.
Vorige week is volgens de weermensen de herfst begonnen. Deze foto vond ik daar een goed voorbeeld van.
Dinsdag

Gisteravond nadat ik de foto van maandag had upgeload(of geupload) zag ik prachtige luchten. Te laat.
Maar vanmorgen waren ze er weer even.
Ik heb geaarzeld of ik de foto iets lichter zou maken, maar het tegenlicht sprak me wel aan. Ik heb alleen een takje weggesneden en een vlekje weggecloned en ietsje naverscherpt. De boom staat wel erg in het midden, maar door de afleidende takjes rechts vind ik het net gaan.
Nog 5 te gaan.
Woensdag

De wereld ziet er mobiel heel anders uit. Niet één foto heeft een normale kleur vandaag.
Ik had wel weer een mooie lucht, maar dat kan natuurlijk niet iedere dag. Ik weet niet of ik het eind van de week haal. Dit maakt me depressief. Die mooie uitzichten, die op het kleine schermpje niet te zien zijn en in de computer niet om aan te zien zijn. Ik ga alleen verder omdat ik er niet van houd om iets niet af te maken.
Donderdag

Ik heb het nu door. Meedoen is belangrijker dan winnen.
Vrijdag

De dreiging is geheel te danken aan het mobieltje.
Zaterdag

Amersfoort
Zondag
The end