Vinden jullie dit echt?? Jullie doen mij blozen......

...... Echt waar!!!
Ik had de belichting echt niet onder controle hoor, dit was echt een lucky shot van de ongeveer 20 foto's die ik had gemaakt. Ik liet de hele serie (inclusief alle gekke monden, half dichte ogen, vage strepen, en zware overbelichting) aan mijn man zien en die begon heel hard te lachen en riep meteen 'die moet je allemaal bewaren, je allereerste studio shoot!'
Citaat:
Netjes hoor! Blijkt al die voorbereiding niet voor niets te zijn!
Wat voor oplossing heb je voor de stroom bedacht??
Eerst had ik een zware UPS gekocht (dat betekent dan eerst dagen zoeken naar het juiste apparaat). Een UPS is een soort accu en zorgt ervoor dat als de stroom uitvalt, je door kan gaan op de batterij, totdat de generator aan gaat of juist andersom. Tevens stabiliseert het de stroom. Helaas bleek deze mega UPS er toch constant uit te knallen als ik een lamp liet flitsen. 3 lampen heb ik dus maar niet eens geprobeerd... Het ontwerp van dit apparaat is blijkbaar toch niet geschikt voor dit doel gebruik. De plotselinge stroom die getrokken wordt is het probleem. In overleg met een elektricien heb ik een zware stabilizer aangeschaft. Dat is een apparaat dat uitsluitend de stroom stabiliseert, en helaas voltage uitval niet opvangt. Het is nu dus letterlijk hopen dat ik niet al te veel pech ga hebben met stroomuitval... Maar wie niet waagt die niet wint, en dat geldt overigens voor dit hele studio project van mij hahaha! In feite ben ik namelijk al meer dan een half jaar aan het voorbereiden geweest.
De UPS die vindt ook wel weer een bestemming, er valt genoeg apparatuur te beschermen in een huishouden.
Nogmaals, dank allemaal voor het kijken en het commentaar!

ps binnenkort laat ik wel even een paar foto's zien van de hele opstelling!