Hmmz, ja en nee.
De foto's ansich vind ik leuk en het modelletje doet ook lekker mee met alle aandacht

Maar ikzelf zie graag een echt witte achtergrond bij zoiets. Ik neem aan dat je karton/doek eigenlijk gewoon wit is maar in de foto's grijs-achtig is uitgekomen.
Probeer daar wellicht volgende keer een lamp op te zetten zodat je achtergrond ook mooi wit wordt

ben ff zo vrij geweest om #3 te pakken ,.. indien niet gewenst geef je maar een seintje, dan haal ik 'm weer weg

De beste manier om dit te doen is en blijft natuurlijk van te voren in de studio.
( net als bij alle foto's moet je zoveel mogelijk in één keer goed hebben zodat je zo min mogelijk hoeft te bewerken), maar wanneer nodig kan het ook in Ps.
gedaan:
- overlay dekking op 30% voor een wat hoger contrast ( en zo ook al gelijk een wittere achtergrond.)
- adjustment layer "brightness & contrast" ,.. brightness aardig omhoog en later in het laagmasker ( layermask ) de kleine er weer uit gehaald met de brush.
- z/w omzetting dmv gradient map welke wederom een hoger contrast geeft. En hierin de highlights nog sterker aangezet.