Het is 24 aug 2025 07:39

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Schoolfoto: zo aantrekkelijk?
 Schoolfoto: zo aantrekkelijk?
BerichtGeplaatst: 16 nov 2009 11:25 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Eus schreef:
Thanks Flipjetiel en @win.... Grappig die ronde schoudertjes vind ik bij die hele kleine kindjes juist wel zo schattig! Bij grotere kindjes niet, dus daar moet ik inderdaad wel op letten.

@dwin schreef:
Heb je de achtergrond met een gel/filter gekleurd of is het gekleurd papier?

Ik heb gekleurde stof gebruikt. Jersey stof werkt goed (rekt goed, kan je dus strak trekken aan het ophangsysteem en op de grond), bij gebrek aan achtergrond rollen (die kon ik niet hier naartoe meenemen en lokaal is niks te koop) Ik zal binnenkort een paar foto's maken van de hele opstelling hier in huis, plus hoe ik bepaalde dingen heb opgelost (oa raam verduistering).

Groetjes! :foto

Ik ben hier ook zeer benieuwd naar, wil tzt ook zoiets beginnen.
Paul
PS de foto's vind ik super maar alles is al gezegd.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Schoolfoto: zo aantrekkelijk?
BerichtGeplaatst: 16 nov 2009 13:22 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
evaatje schreef:
Hoi Eus, het is een tijdje terug maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar je foto van je opstelling en vooral ook naar je jersey stof achtergrond, want vind de kleuren echt gaaf!

+ @ Paul2: Ik heb een topic bij 'camera's, lenzen en toebehoren' geopend en daarin foto's van de opstelling gemaakt. Hier zie je alleen het witte doek, maar min of meer op dezelfde manier gebruik ik de gekleurde doeken (voor de pasfoto's hou ik het wat simpeler, je hebt immers niet zoveel achtergrond nodig).

ger schreef:
of koop een paar grote kussens stuk of 5 en laat de kinderen daar op zitten.
je kan dan ook nog gaan voor 1 kleur of verschilde kleuren

Ja met kussens wil ik ook nog even uitproberen, is zeker erg leuk!

@DandA: Dank voor je tips en punten waarmee ik rekening moet houden (vooral die moeders :rof )
@DJKEVKE: Dank voor je complimenten!

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2