Om te beginnen, iedereen bedank voor de opmerkingen.
@Patrick, bedankt voor de uitvoerige analyse, ik plaats foto's om er van te leren en beter te worden, dus elk punt van kritiek zie ik als advies.
F1:klopt van het grijsverloop. Niet bewust gedaan, maar mijn invulflits weigerde. De rest van de foto (look) vond ik erg prettig vandaar dat ik het zo heb gelaten
F2: Hier heb ik de achtergrond wel bewust laten verlopen omdat ik niet van strak zwarte achtergrond houd. Het lijkt dan altijd zo uitgeknipt. Door iets verloop toe te voegen creeer je wat diepte in de foto
F3: Kan ik in meegaan
F4: Ze waren inderdaad te groot, maar de hele foto is natuurlijk een beetje een parodie, dus...

F5: Zonder de vignetering was het een vrij saai plaatje. Ik heb nog met kleuren gewerkt, maar dit kwam bij mij het mooist over. Zal er nog eens goed naar kijken, wellicht kom ik nog met een oplossing
F6: Ik vroeg Juliet hier juist de benen wat op te trekken om onbalans te creeren. Het meer ruimte maken rechts zet ze dan weer precies in het midden. Ik weet niet of het goed uitpakt, maar ik zal er eens naar kijken.
Ik heb nog een stuk of 30 foto's in de serie die ik wil bewerken, maar als ik nog tijd heb zal ik hier nog een update plaatsen van bovenstaande.