Maandag:
Ik heb bloemen gehad voor me verjaardag en daar zat ook deze Anjer bij. Daar heb ik een macro foto van gemaakt met de 50 mm en een tussenring.

Dinsdag:
Nou, deze dag heeft mij 2 lampjes van mijn mini studio gekost..zijn beide gevallen met het gevolg dat er 2 keer kortsluiting was in het huis.
Deze foto is genomen onder een andere lichtje(spotje) en ingeflits. Ben niet helemaal tevreden maar het wilde allemaal niet echt meewerken.

Woensdag:
Vandaag was het voor mij lees dag..heerlijk weg dromen in een goed boek. Tussendoor wel een aantal foto's gemaakt maar de goede compositie wilde maar niet lukken.. maar met een hulpstukje van Ruud is het volgende resultaat uit de camera komen rollen.....(ingeflits en wat scherper gemaakt)

Donderdag:
Ik ben vandaag eens bezig geweest met een aantal beertjes. Ze zijn heelhuids uit de fotoshoot gekomen

Vrijdag:
Toen ik vanmiddag wakker werd (ik heb nachtdienst gedraaid) ging ik toch maar even kijken bij de beertjes..ik vond het toch wel zielig dat ik ze zo gebruikt heb voor de fotoshoot. Daar zag ik dat 1 van de beertjes er niet heelhuids van af is gekomen..

.. hij zat onder het bloed. Ik heb het beertje meteen verzorgd en in het verband gestoken. Volgens mij gaat het nu wel weer wat beterder met hem...

Zaterdag:
Het beertje is weer helemaal opgeknapt

Hij wilde zich meteen bekijken in de spiegel en daarvan is dit het resultaat.....

Zondag:
De laatste dag dus tijd voor een feestje dat we het einde van deze onbewerk week hebben gehaald.

Vond het weer erg leuk om elke dag een foto te maken maar ben wel blij dat het voorbij is.. mijn fantasy begon me soms in de steek te laten.