Het is 13 mei 2025 10:10

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Hockey Meisjes A
 Hockey Meisjes A
BerichtGeplaatst: 06 dec 2009 12:34 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik sta nogal eens aan de kant bij de hockey, en dan probeer ik mijn tijd maar zo goed mogelijk te besteden. Hier een kleine impressie van de afgelopen maanden.

1.
Fotografie

2.
Fotografie

3.
Fotografie

4.
Fotografie

5.
Fotografie

6.
Fotografie

7.
Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Hockey Meisjes A
BerichtGeplaatst: 06 dec 2009 15:54 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Kijk... nog iemand met een camera langs de lijnen bij de hockey :)
Ik probeer altijd actie-foto's vast te leggen. Voor mij is nummer 5 dan ook de meest geslaagde.
Daarnaast vind ik het bij balsporten dat de bal in beeld is. Deze bal ontbreekt in nummer 4. Jammer, want de actie van de keeper heb je mooi vastgelegd.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Hockey Meisjes A
BerichtGeplaatst: 08 dec 2009 01:05 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Probeer ook de acties te vinden waarbij je spelers minder op de rug hebt. Je zult hiervoor waarschijnlijk ook een interessantere plek moeten gaan zoeken. Een moment als op #2 is misschien wedstrijdtechnisch wel interessant, maar fototechnisch is dit gewoon geen goede uitwerking.

Bij dit soort wedstrijden kun je maar op één plek zijn (of je moet met meerdere camera's die je op afstand bediend werken) en dit soort momenten moet je dan ook laten gaan. Wanneer er gescoord wordt en je bent niet daar in de buurt, dan moet je om je heen kijken. Staan er fans die door het dolle heen gaan, wat doen andere spelers? Dat zijn de momenten om emotie te pakken.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp