Het is 22 jul 2025 12:24

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!

Auteur Mijn eerste Buizerd
 Mijn eerste Buizerd
BerichtGeplaatst: 06 dec 2009 20:54 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Allemaal nog bedankt voor de leuke en spontane reacties :proost

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Mijn eerste Buizerd
BerichtGeplaatst: 07 dec 2009 18:22 
Lid
Fotografie

Louise gefeliciteerd met je TC :clap van je 1ste
Buizerd, die er heel goed opstaat. :upc

Mijn eerste Buizerd
BerichtGeplaatst: 07 dec 2009 18:55 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Super gedaan! Ben jaloers....haha. (positief hoor)

Mijn eerste Buizerd
BerichtGeplaatst: 08 dec 2009 20:32 
Lid
Fotografie

Ook nog bedankt harrishawk en gerdina :)

Mijn eerste Buizerd
BerichtGeplaatst: 08 dec 2009 20:44 
Lid

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Louise.V schreef:
Ik heb inderdaad de foto verscherpt,normaal crop ik de foto en verscherp dan en laad deze naar photobucket(zonder de foto te verkleinen)photobucket verkleint deze dan vanzelf volgens mij en zet deze dan op Drome
Vaak wordt er dan gezegd de foto is niet scherp,dus heb deze verkleint via photoshop en nog een keertje iets verscherpt(met verkleinen verlies je scherpte is mij verteld) en toen naar photobucket en zo naar drome,dus vandaar dat het iets te scherp zou kunnen zijn,bij mij valt het eigenlijk wel mee hoor
Nog bedankt voor je reactie :)

Dus photobucket gaat eigenhandig je foto aanpakken?! Getver..... dus moet jij gaan anticiperen op wat software op afstand gaat doen.... tja, das lastig natuurlijk.
Overigens moet ik zeggen dat op mijn gewone scherm de foto bijlange na niet zo akelig verscherpt over komt als op het scherm dat ik specifiek voor de foto's gebruik, deze is groter en behoorlijk kritisch.... ;)
Groet,
Ed

Mijn eerste Buizerd
BerichtGeplaatst: 08 dec 2009 22:56 
Lid
Fotografie

Atlan schreef:
Louise.V schreef:
Ik heb inderdaad de foto verscherpt,normaal crop ik de foto en verscherp dan en laad deze naar photobucket(zonder de foto te verkleinen)photobucket verkleint deze dan vanzelf volgens mij en zet deze dan op Drome
Vaak wordt er dan gezegd de foto is niet scherp,dus heb deze verkleint via photoshop en nog een keertje iets verscherpt(met verkleinen verlies je scherpte is mij verteld) en toen naar photobucket en zo naar drome,dus vandaar dat het iets te scherp zou kunnen zijn,bij mij valt het eigenlijk wel mee hoor
Nog bedankt voor je reactie :)

Dus photobucket gaat eigenhandig je foto aanpakken?! Getver..... dus moet jij gaan anticiperen op wat software op afstand gaat doen.... tja, das lastig natuurlijk.
Overigens moet ik zeggen dat op mijn gewone scherm de foto bijlange na niet zo akelig verscherpt over komt als op het scherm dat ik specifiek voor de foto's gebruik, deze is groter en behoorlijk kritisch.... ;)
Groet,
Ed

Tja dat van fotobucket heb ik dan niet geheel in de hand,maar beperk het door zelf maar te verkleinen zodat het verscherpen niet verloren gaat.
Ik bekijk mijn foto`s alleen op een laptop van 17 inch,maar ben aan het kijken voor een groter scherm erbij,kan ik ook kritischer kijken ;)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2