Deze modellen zijn mijn drie kinderen. Tijdens mijn 25 jarig huwlijksfeest wilden ze eens tesamen model zijn. ik wilde ook eens weten wat het is om met model (len) te werken.
Het is gemakkelijk om comments te geven op foto's met modellen, maar als je niet weet hoe het er aantoe gaat op zo'n shoot dan mis je wel iets. Nu dit was geen shoot maar ik heb toch wat werk gehad om ze in toom te houden. Op deze momenten voel je hoe belangrijk de interactie is tussen de fotograaf en het model.
Wat het decor betreft dat kun je in het origineel zien dat ik hier geplaatst heb.
Ik wou eigelijk weten of het zou opvallen wat de bewerking betreft
Belichting is inderdaad plattekes. Heb gewoon geflitst met de interne flits. ik heb ook frontaal gefotografeerd om de slagschaduwen te vermeiden. Toestel stond ook op auto.
Voor de rest zijn de opmerkingen gegrond. Al vind ik dat jullie nog braaf zijn geweest.
Prettig detail voor mij dan toch. Dit is de eerste keer dat ik met mijn drie kinderen iets tesamen gedaan hebben waar we alle vier tegelijkertijd dolle pret aan hebben beleefd.
Je weet hoe het onder broers en zusters gaat.
Jumper BB