Zoals jullie misschien wel weten heb ik onlangs een shoot gedaan voor de fotowedstrijd Rob Acda Foto Award. Zie topic:
viewtopic.php?f=12&t=17601Na lang wikken en wegen heb ik besloten om niet voor de standaard concert foto's te gaan om in te sturen voor de wedstrijd. Ik heb geprobeerd om een wat meer verrassende stijl te kiezen met uiteraard enig risico. Of het valt goed bij de jury of niet goed
Het betreft wel een vakjury die misschien toch wat verder kijkt.....
Ik heb mij voorgenomen om in elk geval niet de trent te volgen met concertfotografie, maar het een eigen benadering te geven.....uiteraard geprobeerd om een samenhang te vinden in de selectie van de serie. 2 van mijn keuze voor een serie is de Zogenaamde "Gitaar serie" Een serie waar de gitaar en gitarist mijn thema is.
Verder ook bewust gekozen voor de extreme contrasten. Ook hier en daar uitgebeten of dichtgelopen.
Ik zit alleen nog op 7 foto's maar dit moet terug naar 6 foto's.
Ik verwacht ook niet dat iedereen deze serie zal kunnen waarderen. Of je vind het apart en mooi of helemaal niks verwacht ik....het gaat er in elk geval om dat ik de serie gaaf vind
Maandag avond ga ik een knoop doorhakken om de foto's te bestellen.
Graag wil ik jullie mening welke serie het meest pakt. Deze serie, de "Gitaar serie", of de andere "Dynamische" serie in het andere topic.
En graag jullie tips welk foto er in deze serie moet afvallen.
Jullie tips zijn zeer welkom!
Foto1

Foto2

Foto3

Foto4

Foto5

Foto6

Foto7