Henry schreef:
Misschien veiliger als je ook iemand meeneemt die achter het stuur gaat zitten

dan had ik aan de verkeerde kant gezeten...
Gotchas schreef:
Wil niet je pret bedreven maar rijden en fotograferen
En eerlijk gezegd vind ik het resultaat ook niet de moeite waard voor al dat gevaar

het resultaat is inderdaad prut, ben ik mij ook bewust van..met 50mm is zoiets ook niet haalbaar, gaat ook meer om het moment te delen dan de foto
Nagtie schreef:
Wat een onzin om gelijk afkeurend te zijn. Je hebt geen idee waar dit wordt gedaan, rijden en fotograferen op de snel weg is idd niet zo slim. Maar ik gebruik mijn auto vaak als schuilhut, dan moet heb ik de camera op schoot, kom ik iets tegen, rol ik daar langzaam naar toe, raam open loop naar buiten en schieten maar.
In de bekende vogel gebieden is dit een hele gewone techniek, in de petten, in zeeland en in de oostvaarders plassen zie je op de smalle wegen heel veel auto's stapvoets rond rollen.
Maar 55 is echt veels te weinig vor vogel fotografie, geen idee wa was want de achtergrond is scherp en de vogel helemaal niet.
nagtie, amen op jou verhaal

wat jij zecht word vaak gedaan en is (mischien) wel de beste manier om vogels te benaderen, omstandigheden waren dan ook verre van gevaarlijk..achteraf,verlaten,uitrollend met 15km..geen overig verkeer
en 55mm ik weet het, met een nulletje erbij was die mooi geweest..

ps volgens viewnx lag het middelste scherptepunt precies op de vogel, al zie ik het zelf ook niet..
momentum60 schreef:
Volgende keer beter...
Zelfs rijdend kan ie volgens mij beter...
zeker weten...