wim schreef:
De compo vind ik niet echt spannend te noemen het weer werkt in deze foto ook niet met je mee.
Een mooie lucht zou deze foto al meer goed doen.
Deze is het niet voor mij.
helemaal mee eens (lucht) compo heb er een tijd over nagedacht maar kwam er niet vol overtuiging uit...erg lastig punt dit (locatie)
Julia-V schreef:
Ook heerlijk vroeg op stap geweest Matijn1
Ja Matijn1 ik had toch ook net een iets ander standpunt ingenomen
Zo dat je rechts iets meer van de bosjes had gezien.
En ook wat jammer van de lucht.

.
Kleuren vind ik oke.
Jammer

want ik heb toch al heel wat betere plaatjes van je gezien. :

voor mijn normaal doen nog vrij laat..
dat de kleuren aardig goed zijn vind ik wel leuk om te horen, ben daar aardig mee aan het stoeien geweest..
compo...ik sta hier op een uitstekende punt wat mij net kan houden, links is niks bijzonders te zien ter versteking kwa compo..en rechts loopt het beekje weer verder..een ontzettende slingerbeek is dit, is dus ook niet samen te voegen in een beeld je kunt per foto maar een x aantal meters laten zien van het tafereel, erg lastig hier..
heb ook een beste tijd nagedacht of ik iets met croppen kon bereiken..maar kwam er niet uit, rechts croppen zodat je niet het gevoel krijgt van waar loopt het beekje heen (wat nu wel het geval is

)
of iets van die vervelende lucht er af..
heb hem dus maar zo gelaten
Vin1 schreef:
Ik sluit mij bij Wim aan. Ook vragen mijn ogen om meer te zien rechts.
Natuurlijk geen slechte foto, maar ik ben beter van jou gewend en dan is de lat toch wat hoger
(Vat het niet verkeerd op, het is alleen maar positief bedoelt juist)
vat het zeker positief op, plaats niet voor oeh of aah..maar om te leren dus kom maar op..
dank voor het compliment...(beter gewend)
zal morgen plaatsen wat zich er rechts afspeelt...allen bedankt..

linkje van de locatie..
http://www.lutterzand.nl/