Ik zou niet veel posten qua foto's

Maar doe nu toch een poging.
Vanochtend ben ik naar een stukje aangelegde natuur gegaan Themater bij de A2 en kasteel haarzuilens/vleuten. En daar lang gelopen en gewacht op mooie vogels. Uiteraard geen 'luck'

Maar toen ik weer wilde gaan na een paar uur, zag ik de paashaas op de uitkijk. Waarschijnlijk kaart orientatie aan het doen. Ik heb al langere tijd een mooie 200mm L en een 2x canon extender en weet dat je eigenlijk een beetje christelijke lens nodig hebt van 400mm of meer en veel geduld en ervaring.
Maar goed gelukkig zat ik in mijn ourdoor outfit droog, winddicht en lekker warm en zonder kraken en schuren. Handschoentjes van Lowepro erbij en een fijne Romeo Y Julieta No2 en de wind in mijn gezicht dus geen angst dat de dieren van de sigaren lucht weg zouden vluchten. Dit zijn dus mijn eerste foto postings en ook daadwerkelijk mijn eerste dieren foto's van mijn leven. Ik ben meer van de landschapjes die niet weg kunnen lopen

Ik heb gecropt en zoveel mogelijk the rule of thirds ook in ogenschouw genomen. Het kleur verschil bij foto 2 is door de zon die even anders scheen, alles is AWB en WB as shot.
Ik hoor het wel.

Jeroen
1.

2.

3.

4.

En ik ben blij dat jullie sinds kort 900x600 toe laten dat scheelt weer een extra PD.nl versie