Even een samenhang creeeren hoor

Foto's 2 & 3 Zijn imo erg goede platen !!! Natuurlijk zijn alle zwarte delen in 2 dichtgelopen, maar dat kan de foto imo hebben. Hierdoor (en door de bewerking) krijgt de plaat een wat oudere, bijna retro-look.
De achtergrond in 3 zou ik nog even een keer nalopen. Eigenlijk stoort enkel die ene auto,... welke, zoals je ziet in 2 een stuk minder nadrukkelijk aanwezig is doordat hij hier een stuk lichter is ( minder contrast heeft ). Als je nu het raam in 3 even apart neemt en deze lichter maakt zal de aanwezigheid vd auto in de plaat ook een stuk afnemen

( #3 als je gaat bewerken, gelijk ff rechtzetten, en indien je groter hebt zou ik de hand er in z'n geheel net op laten.)
+ de platen geven idd een soort van eigen stijl weer, wat pindakaas ook aangaf.
Foto's 1 & 5 zijn voor mij toch de mindere van het stel. Hierbij laat je imo teveel achtergrond/omgeving zien ipv dat de focus duidelijk naar het model gaat. ( pas ook op met het afsnijden "op" gewrichten, zoals hier op d'r heupen. Probeer er net onder of net boven te gaan zitten als je cropt. bvb net onder de knieen of er net boven. Dito met enkels polsen etc.)
Foto #4 is imo een keurig net portret met potentie, waar ik imo enkel smaak dingen op kan aanmerken. En dat is dat ik de crop lekker krap zou maken ( ben ik weer

)
Heb er even snel mee gespeeld

( heel simpel wat meer contrast op het model zelf en een wat krappere crop )

Alle kritiek is echt opbouwend bedoeld hoor !!! Want 2 & 3 en zeker 2 vind ik echt heeeel gaaf