Dank voor alle commentaren.
Om de 'highlights' van jullie commentarenb even uit te vissen
Akelei schreef:
Het verbeelden van het spreekwoord horen, zien, zwijgen heb ik al zoooo vaak gezien, dat het mij nooit meer boeit. Tenzij je er iets heel origineels mee gedaan hebt, maar das ook niet het geval.
Tja, alles is al eens gedaan, het is eigenlijk onmogelijk om origineel te zijn. Dat dit echt juis on-origineel is ben ik wel met je eens. Maar het was voor mij dik 2 jaar geleden dat ik in een studio had gefotografeerd en het was voor mij min of meer ook even om erin te komen.
Henry schreef:
Bij "zien" in de eerste serie geen slagschaduw die wel in serie 2 en 3 te zien zijn.
Je bedoeld de schaduw die de arm/hand werpt over het gezicht? Klopt, was me zelf niet opgevallen.
Frans schreef:
Huidtint nogal veel magenta.
Ik heb ze inmiddels op verschillende schermen bekeken, ik deel je mening niet.
DandA schreef:
Belichting is heel vlak, op f 2 en de laatste na. f2 is m.i. de mooiste. Jammer van de wat grote elleboog te veel naar voren.
Belichting is iets waar ik inderdaad veel meer mee moet gaan spelen. Ben iemand die al heel snel heel erg vlak belicht in de studio. Betreft de grote elleboog; dat viel me ook al op, maar dat zit hem in de fysiek van het model denk ik. Heb wel herhaaldelijk geprobeerd met andere poses, maar struikel er iedere keer een beetje over. Maar vind het persoonlijk niet zo´n ramp hoor