Het is 16 mei 2025 12:13

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Sensor en ouderdom.
 Sensor en ouderdom.
BerichtGeplaatst: 27 apr 2010 14:35 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
hoe kan ik mijn foto's laten zien als ik het niet doe????

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Sensor en ouderdom.
BerichtGeplaatst: 27 apr 2010 15:19 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Nou gewoon....................

DOEN! :)

Sensor en ouderdom.
BerichtGeplaatst: 27 apr 2010 17:43 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
@ Duckie: Yips staat dat voor "Your Images Persistently Suck"? Dan heb ik het zwaar zitten vrees ik. :D .

Ik besef maar al te goed dat ik zwaar aan het zeuren ben hoor :blush . En mijn fotografie-materiaal is ook al geen excuus....Alhoewel een nieuwe, betere camera wel welkom zou zijn. Maar die opvolger van de a700 blijft maar op zich wachten. Ik kan alleen maar hopen dat Sony na al dat eindeloze uitstel eindelijk eens met een camera op de markt gaat komen die elke concurrentie het nakijken zal geven.
Een full frame van 12 a 16 MP is mijn grootste wens maar het staat nu al vast dat het zo'n camera NIET zal zijn. En het ziet er zelfs naar uit dat Sony niet van plan is om ooit een dergelijke camera op de markt te brengen.

Mijn manier van bewerken is in die jaren trouwens ook niks veranderd. Nog altijd photoshop CS2.
Zelfde scherm ook, zelfde camera, zelfde instellingen...(alhoewel dat ik toch eens alle instellingen ga aflopen om zeker te zijn dat ik er nergens iets verkeerd heb ingesteld).
Dat ik geen foto's neem daar ligt het zeker niet aan. Alleen is het percentage van geslaagde foto's echt beschamend laag gewoon. Terwijl het geen inbeelding is dat dit percentage vroeger een heel stuk hoger lag. En met vroeger dan bedoel ik tot in het najaar van vorig jaar. In de winterperiode, als de dagen donker en kort zijn neem ik immers maar heel weinig foto's.

Ik ga stoppen met zagen want ik begin op mijn eigen zenuwen te werken.
Laat ik mezelf maar wijsmaken dat het aan de winterstop ligt en dat ik er gewoon nog een beetje moet inkomen :P . (Dat is het dus niet hé, maar ik ben redelijk goed in het mezelf blaasjes wijsmaken :D ).

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2