Oke dan, hier mijn eerlijke reactie

De groep staat er netjes bij. Iedereen staat er op (misschien de grotere achter en de kleinere voor) en alle gezichten zijn zichtbaar.
En dan nu de verbeterpuntjes:
Jammer dat er zoveel schaduwen over de gezichten vallen. Probeer dit te vermijden. Na het nemen van de foto zijn ze nauwelijks meer te corrigeren. Invulflitsen helpt wel iets, maar vaak niet voldoende.
Neem meerdere foto's, want er zijn altijd wel gesloten ogen bij. De lerares heeft bijvoorbeeld haar ogen in de "ik val in slaap"-stand. Met photoshop kun je vervolgens uit een andere foto de open ogen lenen

Ten slotte de achtergrond en het diafragma. Altijd lastig. Soms is er geen rustige achtergrond beschikbaar (en kunnen bijvoorbeeld planten en bomen uit hoofden kunnen groeien), soms is er onvoldoende ruimte om een behoorlijke afstand te nemen tot de achtergrond waardoor deze er ook scherp op komt en soms zijn planten in de voorgrond niet goed te vermijden. Daarnaast moet je het juiste diafragma kiezen om te zorgen dat iedereen er scherp op komt te staan. Hierbij is het dus belangrijk dat de scherptediepte zo groot is dat iedereen er scherp op komt te staan. Ikzelf schiet groepen vaak met een groothoek, f/5.6 of f/8 (afhankelijk van de afstand) en zorg dat er voldoende afstand is tot de achtergrond. Daarnaast probeer ik hard zonlicht te vermijden (want daarmee vermijdt je ook harde schaduwen) .
Al met al: gezien de omstandigheden en je mogelijkheden een geslaagde groepsfoto. Enig puntje wat dus beter had gekund was het lenen van een setje open ogen uit een andere foto