polariteit schreef:
Heerlijke platen. de kleuren van de ooievaar steken mooi af tegen de achtergrond, welke ik trouwens een goede onscherpte en kleur vind hebben.
Ik vind trouwens de centrale positie van de ooievaar minder storend in de foto, aangezien de vogel toch wel alle aandacht naar zich toetrekt. Mij persoonlijk maakt het dan niet zoveel uit of hij nou in het midden staat, of links of rechts oid. Wat mij wel stoorde was in foto drie dat ding bovenin, dat je al weggehaald hebt in de update. In foto 2 zie ik net bovenin ook nog een draad ofzo, die een beetje uit de toon valt in de foto.
Erg mooi dus. Ik heb zelf regelmatig dat ik oog in oog met een reiger op vlakbij afstand sta, maar dan ben ik net iets te traag en is de vogel alweer gevlogen

Ook foto 2 moet in het bovenste deel van de foto die 'streep' weg. Je hebt groot gelijk!
Meestal ben ik zelf te traag, maar in dit geval liep mijn 10D iets achter de feiten aan. Trage opslag van RAW bestanden. Maar goed, er zitten wel wat leuke dingen tussen en zoals je ziet: Ook met een stokoude camera van 6.3 MP kun je nog heel erg mooie én scherpe foto's maken.........
Ik maak even een update van 2