Ik wil beginnen met fotograveren als hobby , en ik zoek nu een starters camera die compleet het liefst onder de 300 euro , en tot 500 euro als ie echt goed is in vergelijking. Het moet wel een camera zijn die snel de foto maakt , natuurlijk mooie kleuren

, en die ook , aangezien ik niet echt "rustige" armen heb , goed focust. Het liefst wil ik een goede focus , maar hij moet ook snel sluiten , omdat ik ook veel dieren wil fotograveren , zoals die "buffels" bij Rotterdam en mijn eigen honden. De kwaliteit van de foto's hoeft niet magazine-waardig te zijn , zolang ze maar de kleuren mooi weergeven. Ik wil hem gewoon met me meenemen , dus een wat kleinere dan diegene die ze bij de runway gebruiken , en de meeste op dit forum

. Ik wil hem nieuw kopen , en het liefst in een winkel bij Delft ( dus Den Haag / Zoetermeer en Rotterdam liggen er dichtbij ) halen. Graag wat informatie hierover , als die onder de 300 is en meerdere personen raden hem aan , ga ik donderdag even kijken ( in Delft en Rijswijk kan ik zelf kijken , anders heb ik op maandag en donderdag vervoer ) , als dat hoger ligt spaar ik nog even wat ook geen probleem is , dat duurt maar 2 weken

.