+1
Echter weet ik niet wat de bevriezings temperatuur is van alcoholen ed.
Met kwasten bedoel ik idd de Artic Butterfly en haar voorgangers. Ik heb nog die 2 houten borstels. Die moest je met perslucht doorblazen. Om hetzelfde effect te krijgen. Echter perslucht bussen mochten zo wie zo niet mee. Vandaar daar VD al snel met een soort spindle kwam waar je de borstels in kon zetten.
Inmiddels zijn we bij de 724Brite aangekomen en dat is een goede. Ik zelf heb de 724 zonder lamp maar ook ik heb een loupe 7x van VD en een ZEEION blower. Mocht je nog een Artic Butterfly 700 vinden, laat die dan liggen. Dat model is snel uit de handel gegaan ivm een te laag toerental, waardoor er vrijwel niets aan bleef plakken

En over vloeistoffen. Tja foullieren zal wel niet gebeuren maar op mijn vluchten worden mijn camera rugzak ed allemaal door een scanner gehaald als ook dat riemen, horloges ringen ed af moeten. Als een alcoholische vloestof door die apparaten een bepaalde kleur opleveren zullen ze meteen als 'eng' bestempeld zijn aangezien je met brandbare stoffen in de cabine zit. Echter zijn de meeste marechausses meer in hun MP4 geinteresseerd en in hun stoere look, dat je vergeten dat de broek die ze aan hebben hun loos killen voor menig een vrouw en dat de bewakers meerendeel een dubbele of triple whopper in hun gedachte hebben

Sorry voor alle Marechassees, en bewakers onder onze leden