Deva schreef:
Hoe bedoel je: 'wordt waarschijnlijk vervangen door...' die 550 is er toch al een tijdje?
Jij maakt mooie foto's met je Tamron 90mm, heb je geen last van langzame autofocus? (moet je mij horen, alsof ik ergens verstand van heb, maar dat heb ik laatst gelezen in reviews).
En die Sigma 70-200 ben je daar blij mee? (Die kost geloof ik zo'n 600 euro) Misschien dat ik dan toch liever iets van 70-300 zou hebben of gaat dat dan weer teveel ten koste van de kwaliteit?
De a550 is er inderdaad al een poosje, maar zodra ik mijn a300 heb verkocht komt er dus een a550 voor in de plaats. (de opvolger van de a300 is de a330 die echter wel minder presteert)
Bij macro gebruik ik onder "makkelijke" omstandigheden en bij het gebruik van live view de autofocus voor de rest gebruik ik meestal manual focus.
Dus last van traagheid heb ik niet

En wat de Sigma betreft: een heerlijke lichtsterke objectief met een snelle AF en goede scherpte. Voor meer bereik gebruik ik de Sigma 2X convertor (je levert daardoor 2 stops in en de lichtsterkte wordt dan f/5.6 over het hele zoombereik)