Wat betreft de opmerkingen over de drukke achtergronden kan ik wel wat mee

Hier mijn gedachten achter de foto's.
Het valt niet mee als je in Den Haag gaat rond lopen om rustige achtergronden op te zoeken en heb dit met weinig scherpte in de diepte opgelost.
2 vond ik de blauwe strepen van het gebouw wel een uitdaging om die op deze manier achter de modellen te plaatsen. Ook het blauwe vond ik qua kleur wel apart afsteken bij de kleur kleding.
3 heeft idd een niet zo rustige achtergrond maar ik vind de weinige scherpte op de achtergrond het model naar voren laten komen. Ook qua lichtval van achter het model en voor het model komt het model vrij goed naar voren. Vind ik

4. is idd een niet zo rustige achtergrond maar ik vond de ritmiek van de trap en dat het hoofd in het vrij witte vlak staat wel wat hebben.
5 de meest onrustige achtergrond van deze serie maar vond het wel leuk om die ogen mee te laten doen van de tekening en de kleur combinatie van de muur en model vond ik wel leuk.
6 ook onrustig die achtergrond zeker die witte strepen op de achtergrond vind ik jammer.
7 vond ik de ritmiek en schaduwen die er zijn wel leuk van de trap. En het model heeft een leuke pose vond ik.