Het is 09 sep 2025 19:41

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Ines2
 Ines2
BerichtGeplaatst: 31 jul 2010 20:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Aan de omstandigheden van de locatie heb ik geen boodschap maar wel aan de fotograaf.
Ook al was het model tevreden met de foto, ze had hem van mij niet gekregen omdat dit niet echt reclame is.
Over belichting en opnamepositie is al genoeg gezegd maar wat ik helemaal erg vind in deze foto is de enorm groothoekvertekening, wat natuurlijk komt van de ongunstige stand van de camera i.c.m. met de weinige milimeters die hier zijn gebruikt.
Dit resulteert in een hele grote voet (of het het model heeft grote voeten wat natuurlijk ook kan), haar benen lijken nu heel lang (topmodel?) en haar linkerhand (voor de kijkers rechts) is veel groter dan haar rechter. Ga je handen en hoofd vergelijken, de verhoudingen, dan zie je dat het één en ander niet klopt.
Dus als ik deze gemaakt had, zou hij niet eens door de ruige selectie komen maar zo de prullenbak in.

Het klinkt misschien hard maar dat is wel mijn eerlijke mening.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Ines2
BerichtGeplaatst: 01 aug 2010 09:55 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik dank u voor jullie mening en heb eerbied voor jullie mening.
Fotografie is persoonsgebonden en/of smaak gebonden.
Voor de maandopdracht juni heb ik Henry gefeliciteerd voor 15 juli; dus voor het einde van de maand : ik vond Henry zijn foto de beste van alle ingezonden werken.
Ik heb geleerd van jullie mening

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2