Hermie schreef:
Mooie scherpe reiger, maar het water spiegelt te veel zodat je ogen er naar toe gaan.
Heb je hem net gekocht? Kijk eens naar je serie nummer. Zit die tussen de 10674301 en 10972000? Dan heb je een Toyota (of Renault) en moet je hem terug sturen....
Het kan zijn dat je autofocus defect is (kan gaan worden).... De mijn ligt al een twee tal weken weer bij Sigma

Wat dat serienummer betreft, is mij door Sigma gezegd dat je alleen terug moet komen als je idd AF problemen hebt anders wordt er niets gerepareerd maar ben je wel minimaal 4 tot 5 weken je lens kwijt. En mocht het toch voor komen op latere leeftijd en heeft de modificatie niet plaats gevonden maar is het wel het AF probleem zoals bedoeld in de terug roep actie dan mag dit ook nog vervangen worden NA de garantie periode. Dit staat namelijk los van garantie en is een mogelijke productiefout.
Dus niet blind terug sturen als je wel in de serienummers valt. De mijne valt daarin. Zucht heb ik een keer een nummer die een prijs wint is het weer de verkeerde prijs