Leejora schreef:
Klopt het dat je bij een 350D geen menuutje "beeldstijl" hebt?
Het klopt dat je geen menu "beeldstijl" hebt op de 350D. Je hebt echter wel dezelfde instelmogelijkheden, ze noemen het alleen anders. Bij jouw camera heet dit "parameters". Je kunt het vinden in je menu onderaan de tweede pagina (tweede tab). Ga op parameters staan en druk op je set-toets. Het menu parameters opent nu. Druk opnieuw op set om het aan te kunnen gaan passen. Kies set nummer 3 om naar je eigen smaak in te stellen. Bevestig weer met set. Ga nu naar scherpte om deze aan te passen en bevestig weer met set. Stel de scherpte maximaal in. en bevestig wederom met set. Eventueel kun je ook het contrast nog wijzigen. Bij de 350D zijn er echter veel minder nuances dan bij de nieuwere camera's, dus je moet zelf even testen of dit goed uitpakt. Nadat je de wijzigingen hebt gedaan, klik je op de menu toets en ben je klaar met de instellingen.
Veel succes!
@ wendy36: Oeps, dat had ik er even bij moeten zetten.

Ik heb het gelijk aangepast!
@ CGF: fijn dat je er wat aan hebt!

Zelf gebruik ik geen andere beeldstijlen, temeer daar ik in RAW (het ruwe cameraformaat bestand, de tegenhanger van JPG) fotografeer en alles in DPP (Digital Photo Professional - de RAW-converter van Canon die je kunt installeren vanaf de software cd die bij je camera zat en die je dan via de Canon site wel even moet updaten naar de huidige versie

) nog kan aanpassen naar mijn eigen smaak. Maar wanneer je alleen in JPG fotografeert en je de portretstijl wel vaak gebruikt en het resultaat daarvan mooi vindt maar te onscherp, ja dan is het ook handig om het daar te doen (hetzelfde geldt voor contrast).

@ Juul_75: graag gedaan.