Het is 27 jul 2025 13:54

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Hooibeestje
 Hooibeestje
BerichtGeplaatst: 16 aug 2010 14:53 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Na zo'n 1,5 week niet in je vaste gebied geweest te zijn (vakantie) ben ik altijd weer benieuwd hoe het er bij staat. Gisterochtend vroeg geen libellen kunnen vinden op de vaste plek dus vandaar vandaag overdag geweest. Nu wel gevonden maar toch een stuk minder dan een paar weken terug. Wel veel sint jansvlinders en icarusblauwtjes gezien. Tijdens mijn rondje werd de rust verstoord door motorzagen in het bos. Ook zag ik veel bandensporen van trucks die dwars over planten waren gereden waar altijd veel vlinders en andere insecten zaten. Vraag me af waar dit nu weer voor nodig was.

Zat de laatste tijd nog te twijfelen om deze lens, 300mm f4, in te ruilen en bij te betalen voor een 300mm 2.8. Maar ik kan toch echt niet missen dat als ik voor vogels de duinen in ga, tegelijkertijd lekker vlinders en libellen kan doen!

300mm f4 met 1,4 converter
f7.1
iso400
1/320e
uit de hand

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Hooibeestje
BerichtGeplaatst: 17 aug 2010 09:22 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Vind die linker stengel toch wel storen in het geheel! :(
Heb toch ook een beetje het idee dat je wat lasti hebt van bewegingsonscherpte...

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp