Leuk dat je door mijn foto's toch ook weer even tussen je eigen foto's bent gaan kijken

, bij foto 1 moet ik zeggen dat ik ook wat scherpte mis, maar ik spreek uit ervaring

dat giraffes erg moeilijk te fotograferen zijn, dit door hun lengte en het zonlicht, de kop van de giraf bleekt snel uit hierdoor, onderbelichten is eigenlijk ook geen optie omdat dan het onderste gedeelte van het lijf weer te donker wordt, ik heb er wel een heleboel goede tussen zitten, maar had even nodig om het door te krijgen bij deze dieren.
Foto 2 vind ik echt waanzinnig, om jaloers op te worden, wat zijn deze dieren enorm schuw,zodra ze maar iets hoorden namen ze het rit aan, om gek van te worden, dat je hem er zo op heb staan mag je echt trots op zijn.
De neushoorn is het meest zeldzame dier in kenia, ik weet niet hoe dat in zuid afrika is, ik heb erin al die tijd dat ik er geweest ben 7 gezien, en dan ook nog de zwarte en de witte en met jonkies erbij, volgens de kenianen zeer bijzonder, er was zelfs een keniaan die me geld bood voor een foto van een neushoorn genomen in kenia, hier ben ik niet op ingegaan.
Hele mooie foto, het vogeltje is een mooie toevoeging