Het is 12 mei 2025 16:38

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Mijn foto's
 Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 18:28 
Lid
Offline op het foto forum

Hier dan eindelijk mijn foto's. Was mijn eerste keer vastleggen van Paardensport!

Fotografie

Fotografie

Laatst bijgewerkt door cyt21 op 07 sep 2010 10:53, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum
Share on FacebookShare on Twitter 
 Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 18:38 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Gelieve je foto's niet in een andersmans topic te plaatsen, maar je kan een eigen topic met je eigen foto's erin starten.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 18:50 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
:welkom op het forum. Ik was wel verbaasd toen ik je foto's in het andere topic zag, maar Mendel heeft het al opgelost zie ik. :up

Zijn de foto's van het afgelopen weekend, de menwedstrijd in Maasdijk? Daar had ik zelf ook graag foto's gemaakt, maar helaas ik had andere verplichtingen... :(

Bij de eerste foto zijn de mensen aan de zijkant erg storend (vooral het gele veiligheidsvest), maar vaak kan je daar weinig aan doen bij dit soort evenementen, alhoewel er bij foto 2 geen mensen staan... De houding van het paard is hier wel erg goed. De scherpte is bij beide foto's helaas niet optimaal en met name bij foto 2 vind ik dat wat vervelend kijken. Panfotografie is natuurlijk niet de makkelijkste vorm van fotografie. Het geeft een erg mooie achtergrond, maar je onderwerp moet wel scherp blijven.

Je © midden op de foto's snap ik wel, maar is hier op het forum eigenlijk niet de bedoeling, want het maakt het beoordelen lastiger.

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 18:56 
Lid
Fotografie

Ik had ze dus al in een eigen topic gezet, en nu zij de foto's foetsie.... :unsure

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 19:08 
Lid
Fotografie

Dat is vreemd!! :wacko Ik heb ze al wel in het nieuwe topic zien staan. Zo hard was mijn kritiek toch niet? :rof

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 19:15 
Lid
Fotografie

CTRL F5, je ziet ze vanuit je cache Wolves...

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 19:28 
Lid

Mendel schreef:
Ik had ze dus al in een eigen topic gezet, en nu zij de foto's foetsie.... :unsure

Dat viel mij later dus ook op :blush Had ze inmiddels al verwijderd, zal het straks wel opnieuw toevoegen moet ik eerst een url aanmaken niet bewaard :blush

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 19:33 
Lid
Fotografie

Rustig aan, we leveren wel commentaar hier maar bijten niet :rof

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 19:52 
Lid
Fotografie

Alleen al we heel erge honger hebben wordt het oppassen. :DD

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 23:26 
Lid
Fotografie

Zei er iemand taart? /woest&wild :DD

(Ik ben nu wel beniewd naar de foto's. ;))

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 06 sep 2010 23:56 
Lid
Fotografie

Jij en je taart... :rof Volgens mij kunnen we jou daar altijd wel voor wakker maken. ;)

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 00:00 
Lid
Fotografie

Wolves fotografie schreef:
Jij en je taart... :rof Volgens mij kunnen we jou daar altijd wel voor wakker maken. ;)

:yes Jaaaaaaaahhhhh :yes

Nu maar hopen dat de TS nog een taartfoto gaat posten, anders zijn we offtopic. :DD

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 00:01 
Lid
Fotografie

IK ga voor foto 1 :up

;)

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 01:08 
Lid
Fotografie

@ Ebbot: :lol

@ Peter: goede keus. :grin2

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 10:44 
Lid

Foto's zijn geplaatst zie eerste bericht :D

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 10:58 
Lid

Wolves fotografie schreef:
:
Je © midden op de foto's snap ik wel, maar is hier op het forum eigenlijk niet de bedoeling, want het maakt het beoordelen lastiger.

De originele liggen in mijn externe harde schijf dacht dit gaat sneller zal in het vervolg de originele hier plaatsen.
En je beoordeling vind ik correct de scherpte wil ik ook aan werken al viel het daar niet mee met de beperkte ruimte en allemaal atributen

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 12:51 
Lid
Fotografie

hallo zeg, is dit de stamtafel of zo :angel

De foto's kunnen inderdaad wel wat scherper, en ik denk dat je bij #1 of iets naar links had moeten gaan om de baancommissaris te ontlopen of wat later moeten afdrukken.

#2 is al beter, nu alleen nog even het witte bordje op de boom wegclonen.
En wat betreft je @, ik denk dat ze deze foto's gaan misbruiken :angel daar zijn ze te onscherp voor.

flipje

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 14:08 
Lid
Fotografie

flipjetiel44 schreef:
hallo zeg, is dit de stamtafel of zo :angel
:yes gezellig als je ook aanschuift, moet je wel taart voor Ebbot meebrengen. :rof

cyt21 schreef:
En je beoordeling vind ik correct de scherpte wil ik ook aan werken al viel het daar niet mee met de beperkte ruimte en allemaal atributen
Dat is meestal lastig bij dit soort evenementen. Je bent beperkt in je ruimte en je kan zeker niet overal gaan staan waar je wilt. Je hebt hier als fotograaf maar een ondergeschikte rol in het geheel... :cool
Was het inderdaad de menwedstrijd in Maasdijk of is het een andere?

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 14:24 
Lid
Fotografie

Ik vind het voor je eerste sport post niet verkeerd. Ik zou alleen een plekje zoeken met geen mensen tov je ivm gele hesjes :) Verder kan ik geen EXIF informatie achterhalen van de foto's en weet ik niet welke snelheid je hebt gebruikt bij het pannen. Ik gebruik vaak 1/125 bij autosport en ik denk dat je niet veel langzamer moet gebruiken bij deze ook behoorlijk snel gaande spannen. Vergeet niet dat je hier ook met vertikale bewegingen te maken hebt welke sterker is dan bij autosport ivm de daar gebruikte gladde asfalt banen tov een graslandschap.

Maar gewoon doorgaan. Wat misschien ook aan te raden is, is om een monopod tegebruiken op die manier wordt je eigen vertikale beweging geelimineerd. En je kunt makkelijk draaien en volgen en vervolgens afdrukken. Als je dit vaker gaat doen is een monopodje van pak hem beet 3 tientjes een prettige investering.

Mijn foto's
BerichtGeplaatst: 07 sep 2010 16:37 
Lid

duckie schreef:
Ik vind het voor je eerste sport post niet verkeerd. Ik zou alleen een plekje zoeken met geen mensen tov je ivm gele hesjes :) Verder kan ik geen EXIF informatie achterhalen van de foto's en weet ik niet welke snelheid je hebt gebruikt bij het pannen. Ik gebruik vaak 1/125 bij autosport en ik denk dat je niet veel langzamer moet gebruiken bij deze ook behoorlijk snel gaande spannen. Vergeet niet dat je hier ook met vertikale bewegingen te maken hebt welke sterker is dan bij autosport ivm de daar gebruikte gladde asfalt banen tov een graslandschap.

Maar gewoon doorgaan. Wat misschien ook aan te raden is, is om een monopod tegebruiken op die manier wordt je eigen vertikale beweging geelimineerd. En je kunt makkelijk draaien en volgen en vervolgens afdrukken. Als je dit vaker gaat doen is een monopodje van pak hem beet 3 tientjes een prettige investering.

Wat is een monopodje? Helaas mocht niemand er binnen in staan, sta zelf heel veel bij zandbanen (Sprinterklasses) daar heb ik de ruimte hier helaas niet zoveel mensen om je tussen te drukken vond het behoorlijk lastig. En daarbij is het lastig om paard en wagen samen scherp te krijgen Dit was St Nick Friesland

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende