F1. Vind ik helemaal niks. Torentje staat gedeeltelijk achter de boomtop. Veel groen en veel lucht. Geen spannende foto. Lijkt wel zo'n foto die per ongeluk is gemaakt. Moet je hem allen nog scheef zetten!
F2Leuk doorkijkje, maar halve mensen op de voorgrond doet afbreuk aan deze plaat
F3 het wordt al beter. Mooie doorkijkje. Jammer van de kolossale bus en mensen. Mooier was denk ik geweest als er mensen in de galerij hadden gelopen en je diepte had gecreëerd met een kleine scherptediepte. Wel mooi licht!
F4 Gelijk de beste foto van allemaal. Rustig beeld dat je de diepte inbrengt naar de auto. Misschien de foto rechtzetten!
Algemeen: de kleuren zijn wat flets. bij 2 en 4 een blauwe waas. Scherpte kan ook beter!
Geen van alle zijn foto's die je aandacht vasthouden, of waar je morgen weer naar kan kijken en genieten. Ik kijk altijd met gevoel. Vragen die ik mij stel zijn: is de foto spannend? gebeurd er iets? Wordt ik geraakt, ze het me aan het denken? Doet die plaat mij wat! Daarnaast de technische zaken zoals DOF, scherpte, horizon rechts, regeltjes van derden ed en nog meer van dat soort zaken. Een topfoto hoeft niet aan de regeltjes te voldoen, als de foto je echt raakt!
Veel succes en ik hoop dat je er iets mee kan.