Het is 27 jul 2025 19:10

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur promenadeloop Tiel. Nu de athleten
 promenadeloop Tiel. Nu de athleten
BerichtGeplaatst: 03 okt 2010 12:33 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Na de jeugd, kwamen de bikkels aan start voor de 6 en 9 km. Ook hiervan een impressie.

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

het viel mij trouwens op, dat er veel met oordopjes werd gelopen. :)

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 promenadeloop Tiel. Nu de athleten
BerichtGeplaatst: 03 okt 2010 13:52 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Leuke reportage, in vindt alleen nr 7 een goede foto. Nr2 is gek, zo zonder hoofden. Als je nu echt de voeten als onderwerp had gekozen (nu hang je er een beetje tussenin) dan had je m.i. je camera op de grond moeten zetten en een kleine scherptediepte moeten kiezen. Dus alleen de schoenen en stukken been. f3 wordt al beter als je de stenen straat er af haalt en nog beter als je START, dus de bovenkant eraf cropt.f4 is meegetrokken en net niet scherp op het gezicht. f5 is te veel van boven gefotografeerd. f6 heeft helaas bewegingsonscherpte. Anders was dit een goede foto geweest, waar de inspanning van de lopers goed op te zien is. f7 goede impressiefoto, dat die wat scheef staat voegt wel spanning aan de foto toe.Camerastandpunt is goed.Wel erg veel scherptediepte hoor! f8 mooie grote neus, dichtgeknepen ogen, maar deze foto zegt niets over het evenement. Uit de serie halen is mijn suggestie! Ik hoop dat je er wat me kan. Rete moeilijk hoor een fotoverslag!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp