Het is 03 mei 2025 22:01

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur voertuigen
 voertuigen
BerichtGeplaatst: 22 okt 2010 21:31 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Ik ben nogal fan van voertuigen, dus hier wat foto's van de laatste paar maanden. Ik hoor graag wat jullie er van vinden! En post daarna hopelijk graag nog veel meer! :up

1.
Fotografie
2.
Fotografie
3.
Fotografie
4.
Fotografie
5.
Fotografie
6.
Fotografie
7.
Fotografie
8.
Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 voertuigen
BerichtGeplaatst: 23 okt 2010 09:21 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Bij de eerste drie platen dacht ik, oh jee een autoliefhebber die wel eens camera in de hand heeft, de auto centraal in het midden met verder geen gedachte achtetr de maken van de foto's.

Gelukkig werd dat in de latere foto's geloochenstraft. Daar laat je juist je fotografische ideeen prevaleren boven de onderwerpen zelf, waardoor de beelden meer worden dan registratie.

Vierde is erg fijn met de scherptediepte spelen, jammer dat het onderwerp in de onscherpte centraal in de plaat staat.

Zesde is een mooie detailplaat, had hier wat ruimte aan de linkerzijde voor ademen hebben willen zien.

Zevende weer gespeeld met de scherptediepte, met een goede vlakverdeling, en de curve van de bandenrij die ons oog het beeld invoert.

Laatste plaat is een combinatie van spelen met scherptediepte, en een herhalingsthema, mischien iets van de onderzijde eraf voor een wat aangenamer begin van het ritme.

Scherpte, kleuren en belichting zien er goed uit.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 voertuigen
BerichtGeplaatst: 01 nov 2010 22:29 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Nog vergeten hier op te reageren...
Vind de serie een beetje ondergewaardeerd....
Nr 1 vind ik een heel leuke, geslaagde foto die mi nog meer tot de verbeelding zou spreken als je wat crop zou toepassen zodat de 2 berijders wat beter in beeld zouden komen....Vooral de spontane meneer links is van toegevoegde waarde. Mi hoeft een auto er altijd niet helemaal op te staan als een detail zoveel mooier kan zijn.
Voor de 2 geld dit ook; mooi opspattende modder; zou er proberen iets mee te doen.
4 vind ik gewaagd en daarom smaakt ie mij wel
5 vind ik een hele mooie, vooral de rook rondom.... Zou denk een lichte vignetering toevoegen en de achtergrond wat blurren zodat de aandacht nog meer op de auto zou vallen.
6,7 en8 vind ik minder waarbij de laatste mi niet goed uit de verf komt.

voertuigen
BerichtGeplaatst: 02 nov 2010 20:25 
Lid

Bedankt voor jullie commentaar tot nu toe, kan er zeker iets mee!

Niet alle foto's die ik maak kunnen creatief zijn, dit vanwege plaatsing soms. Maar af en toe probeer ik er toch wel wat moois van te maken!

Ik zal later nog eens een paar foto's plaatsen, ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp