Op technisch vlak kan ik heel kort zijn, dit is gewoon top, in mijn ogen proffessioneel werk
Komt het toch aan op mijn persoonlijke smaak, en het gevoel wat je in de platen legt.
De eerste spreekt me heel sterk aan, gele wagen doet het brutaal goed op het nachtelijke zwartwit, met sfeer in de waterplassen, en de lichtbalken.
Tweede is strak, bijna surreel, waar de elementen van de zon en zijn stralen, de dorre grond met scheuren een fijn pallet vormen waar de wagen op acteert, met de horizon als een strakke streep.
Derde is nette plaat, maar na zien van de twee voorgangers ademt deze voor mij veel minder sfeer, en heb hier het gevoel alsof ik zo'n plaat al eerder heb gezien.
VIerde is een strakke plaat, mooi op de achtergond het lijnen en blokkenspel van het gebouw. Spreekt mij meer aan als de derde plaat, maar heb nog steeds de eerste twee als favorieten.
De vijfde foto is weer een topper, schitterende luchten, waardoor het geheel weer sfeer en ruimte ademt, en de wagen alle ruimte krijgt om te schitteren.
Zesde is de meest dynamische, laag standpunt ten opzichte van de wagen doen hem in de bocht op ons afkomen. Durf ik te zeggen dat ik hier mischien een blikvanger in de scherpte van de wagen mis
Zevende is sfeervol terug naar de jaren voor mijn geboorte, krakende contrasten, wit van shirt en wagen zijn zonnig en helder. Bewerking is naar smaak en klassiek.
Laatste is an sich weer een nette plaat, maar zoals bij de derde geldt hier voor mij dat deze een beetje wegvallen bij de overige toppers in deze serie.
Hier moet zelfs een niet liefhebber van wagens toch kunnen genieten...