die paar stockplaatjes van mijn hand, die op pagina 12 staan, als bijschriftje bij een of ander lulig artikeltje, daar gaat geen enkele serieuze persfotograaf wakker van liggen hoor..
geen broodroof dus..
sterker nog, en dat is op zich wel kwalijk van bv de T.en andere kranten, dat men nog liefst van al plaatjes voor nop krijgt, die bv met een mobieltje geschoten zijn, van mensen die als eerste ter plaatse waren..
daar zijn toch al wel wat voorbeeldjes van geweest..
overal ter wereld, waar ook maar iets gebeurt, loopt er wel een of andere jan lul de behanger met een mobleitje, een compakkie of een hema-dslr, die er net een plaatje van wist te maken..
kwaliteit is gewoon op het 2e plan komen te staan, nieuws en sensatie verkoopt nu eenmaal beter dan een topprent, die op alle vlakken technisch perfect is..
als zo´n blood-and guts plaat ook nog es voor nop ingestuurd wordt, dan is de krant natuurlijk helemaal heppy-beppie...
klote, maar wel realiteit.
het is daarom, dat ik lekker in de gezondheidszorg blijf werken, ook al is het daar ook trend ana het worden, om maar ene blik goedkope krachten open te trekken, met alle gevolgen van dien.. kwaliteit betwijfel ik ook ten zeerste, maar ik moet het er wel mee doen..
dat er nog geen dooien zijn gevallen sta ik nog telkens weer versteld van, maar ja, bezuinigingen hoort erbij, en zolang het lekker bekt in de 2e kamer, dan zal het wel goed zijn zeker? hahahaha!!
ik blijf aantonen, door mijn ervaring en opleiding, dat het altijd beter kan, ik doe daar mijn stinkende best voor, en ik doe er alles aan, om mij te onderscheiden van de goedkopere krachten (al doen die natuurlijk ook hun best) en dat is in fotowereld eigenlijk ook zo..

overal hetzelfde liedje..