Bedankt voor de reacties en ik zal je felicitatie aan Roos doorgeven Flash!
Softer maken is niet helemaal mijn smaak, ben ik bang...

Maar met de roodtint hebben jullie wel gelijk. Wat alleen wel meespeelt is dat mijn origineel minder rood is dan wat het web weergeeft. Dat probleem heb ik altijd. Ik zal hieronder een printscreen plaatsen van het Photoshop scherm en dat van Firefox:

Het scherpteverschil tussen beide foto's houdt verband met de grootte. De rechter is op 100% en de linker bij lange na niet.

Ook bij het origineel zou eventueel een klein beetje rood minder kunnen, maar dat is echt niet veel, want dan klopt het niet meer met Roos haar huidskleur.
De pols heb je helemaal gelijk in Rolf, daar had ik meer op moeten letten.

Roos staat met een holle rug en ondersteunt dat dus met haar hand en vandaar die pols. Logisch te verklaren, maar storend voor de foto.
De kleur van de kleding in samenspel met de achtergrond is duidelijk weer erg smaakgebonden. Ik vind het zelf juist mooi intiem en de nadruk leggen daar waar die hoort op de buik. Ik heb van te voren met Roos overlegd welke kleur achtergrond we zouden gebruiken en ook haar voorkeur ging naar de zwarte achtergrond uit. Maar nogmaals het is smaakgebonden dus prima als iemand een andere smaak heeft.